Аккаунт не активирован. Проверьте почту . 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Новости Украины и мира
  4. Новости

ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

25 Октябрь, 2006 21144

                                ПРЕС-РЕЛІЗ

25 жовтня  2006                                                                             м. Київ 

 ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАРКРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»  

24 жовтня 2006 року відбулася перша Інтернет-конференція «Київстар»  кращий роботодавець України». Така корисна інновація в сфері комунікації з представниками мас-медіа була запропонована компанією «Київстар» з метою створення більш комфортного формату спілкування з центральними та віддаленими регіональними журналістами. 

Упродовж двогодинного спілкування представники 38  видань мали можливість персонально поставити актуальні запитання  співробітникам компанії «Київстар» в режимі он-лайн. Відповіді давали:

ü        Оксана Короленко, директор по персоналу;

ü        Олена Кропив’янська, начальник департаменту відбору та розвитку персоналу; 

ü        Світлана Кучерова, начальник департаменту мотивації та оцінки ефективності діяльності персоналу;

ü        Тетяна Жуковська, начальник сектору навчання персоналу відділу телефонного обслуговування абонентів (Call-центру); 

ü        В’ячеслав Стєрін, директор Харківского філіалу; 

ü        Тарас Пархоменко, заст. маркетингового директора зі стратегічних питань; 

ü        Жанна Ревнова, начальник департаменту з корпоративних зв’язків. 

  Запропоноване інноваційне рішення компанії «Київстар» дозволило усім учасникам суттєво зекономити час та провести його корисно й ефективно, уникнути незручностей, зв’язаних з переїздом до місця проведення конференції, також забезпечило можливість одночасного спілкування центральних та регіональних ЗМІ з представниками компанії, не покидаючи своїх робочих місць.

 Мас-медіа отримали відповіді з перших вуст на питання щодо таких сфер діяльності «Київстар» як: стратегія розвитку роботи з персоналом, методологія пошуку та відбору персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм, робота телефонної сервісної служби, особливості роботи технічного персоналу компанії, регіональна політика компанії, маркетингова стратегія розвитку компанії,  управління іміджем й репутацією компанією та корпоративні комунікації.

"Перший досвід проведення он-лайн комунікації показав свою зручність та ефективність в обміні інформацією між компанією та представниками преси, тому компанія «Київстар» як лідер інноваційних рішень продовжить такий спосіб спілкування в майбутньому. Ми сподіваємось,  що цей формат спілкування стане традиційним в нашій роботі, адже місія компанії «Київстар» полягає у покращенні життя людей шляхом вільного спілкування. Компанія є відкритою і доступною як для кожного українця, так і для усіх ЗМІ", - зазначає Жанна Ревнова, керівник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар».   

Довідка про компанію:

Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 17,7 млн. людей (станом на 01.10.2006). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 97% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста й 27 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги міжнародного GPRS-роумінгу в 90 країнах в мережах 149 зарубіжних операторів. У цілому компанія «Київстар» надає роумінгові послуги в мережах 312 зарубіжних операторів у 163 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами. 

За додатковою інформацією звертайтеся:

Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ

департамент корпоративних зв’язків «Київстар»

Тел.: (044) 232 2132 , факс: (044) 232 2178

victor.gotsulenko@kyivstar.net 

Читайте также
  • Новое в Службе занятости населения20 Январь, 201719 января текущего года Госслужба занятости населения Украины дала жизнь новому проекту, запустив отдельный ресурс, позволяющий соискателям формирование электронной очереди в ожидании помощи в трудоустройстве
  • Рынок труда 2016: краткий итог19 Январь, 2017Аналитики уверены, что «дно пройдено», даже не смотря на показатели декабря уходящего года, зафиксировавшие резко падение прироста количества вакансий с +20% октября, до -1% в январе.
  • Особенности поиска работы иностранных сайтов18 Январь, 2017Поиск работы в интернете – классический вариант подбора места для трудоустройства соискателям и коллектива сотрудников для работодателей. Современные рекрутинговые сайты представляют собой широкую информационную базу данных, которая является постоянно расширяющейся и свободно доступной для любого пользователя. С каждым годом такие порталы и сайты становятся все эффективнее и умнее, а главное направленные на решение основных вопросов рекрутинга.
  • Лучшая работа - в Швейцарии.18 Январь, 2017На первом месте среди стран, в которых лучше всего зарабатывать эмигрантам, в том числе и трудовым мигрантам, на день сегодняшний, находится Швейцария
  • Гройсман заверил в жестком контроле над соблюдением выплат "по-новому"17 Январь, 2017Премьер-министр Украины Гройсман, в очередной раз акцентирует внимание на необходимость контроля над соблюдением выплат заработной платы