Чтобы переговоры с иностранными партнерами прошли успешно, нужно знать и уважать национальные традиции. В том числе и традиции делового этикета. Приветствие. В Германии, Италии, Франции, США приняты рукопожатия. Однако французам будет непонятно наше крепкое русское рукопожатие – с ними надо здороваться, пожимая руку несильно. А итальянцы вполне могут дополнить рукопожатие объятием. Обнимаются при встрече также арабы и латиноамериканцы. Зато в Японии вообще не принято дотрагиваться до собеседника, там приветствуют друг друга поклонами.
Беседа. У каждого человека есть свое личное пространство. Важный момент при ведении деловых международных переговоров – положение собеседников относительно друг друга. Американцы предпочитают беседовать, находясь на расстоянии не менее 60–70 см. Европейцы более лояльны к вторжению в свое личное пространство: в большинстве стран допустимо приближаться на
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.